Maksaminen ja henkilötiedot:

Verkkopankkimaksut tapahtuvat FinquPay (Powered by Verifone) -maksapalvelun kautta (Y: 0943819-9). Laskutus, sekä osamaksu tapahtuu muiden yhteistyökumppaniemme, kuten Collector Bank AB:n kautta. Gaan PC-Store, sen henkilökunta tai johto ei tallenna tai kerää tili- tai luottokorttitietoja. Myöskään muita henkilötietojanne ei luovuteta kolmannelle osapuolelle ilman viranomaismääräystä. Emme käytä tietojanne suoramarkkinointiin ilman suostumustanne.

FinquPay by Verifone hyväksyy yleisimmät verkkopankit


Toimitus:

Toimitamme tuotteet pääasiassa Postin, Postin Pakettiautomaattien tai Ärrä-pakettien pakettipalveluilla. Tuotteet maksetaan ennakkoon verkkopankilla, laskulla tai osamaksulla yhteistyökumppaniemme kautta. Tuotteiden lähetyksen yhteydessä toimitamme teille seurantakoodin, jolla voitte seurata tuotteen kulkua DB Schenkerin(Ärrä-paketti) tai Postin seurantajärjestelmästä. Saatte ilmoituksen sähköpostitse, kun tuote on luovutettu edellämainituille tahoille. Halutessanne voitte noutaa tuotteenne kasauspisteestämme, Liedosta. Nouto kuitenkin vain erillisellä sopimuksella, jotta voimme varmistaa, että olemme paikalla tavaraa luovutettaessa.



Kotiinkuljetus:

Toimitamme tuotteet myös tarpeen vaatiessa itse aina 200km säteellä. Tästä kuitenkin laskutamme jälkikäteen 29€ lähtömaksun + 0,65€/km (hinnat sis. ALV). Esimerkiksi lähtö toimipisteestämme ja toimitus Ollikkalankadulle, Saloon. 29€ + 52km(arvioitu matka, asiakkaalta laskutamme aina tarkan kilometrimäärän) = 96,60€. Toimitus tapahtuu aina arkisin kello 08-19, sovittuna aikana. Tämän lisäksi tarjoamme pikapakettia, joka toimitetaan heti, kun tuote on valmis lähetettäväksi toimipisteestämme. Tämä paketti toimitetaan viikon jokaisena päivänä kello 06-23.59 välillä. Paketin hinta on 39€ lähtömaksu + 0,95€/km (hinnat sis. ALV). Mikäli toimituksesta on sovittu, mutta asiakasta ei tavoiteta paketin toimittamiseksi, laskutetaan yllämainitun hinnaston mukaisesti hinta + Postin postipaketin hinnaston mukainen hinta. Alla olevassa taulukossa eivät ole pitäviä, vaan viitteellisiä toimitusaikoja. Toimituksemme voi myöhästyä 45 minuuttia jokaista 50:tä kilometriä kohden. Mikäli paketti myöhästyy enemmän, niin on yritys velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle myöhästymisestä, sekä korvata asiakkaalle 10% kuljetushinnasta jokaista ylimennyttä 15 minuuttia kohden. Gaan PC-Store ei ota vastuuta Postin kotiinkuljetusten aikatauluista.

LähtöpaikkaEtäisyys(kilometriä)ToimitusaikaToimitusaika (max.)
Lieto5040min1h 25min
Lieto1001h 20min2h 50min
Lieto1502h4h 5min
Lieto2002h 40min5h 40min



Toimitusaika:

Tavoittelemme mahdollisimman nopeaa toimitusaikaa. Tällä hetkellä toimitus on 3-21 päivän aikana(Oma kotiinkuljetuksemme, Postin tai Ärrä-paketin kautta 3-18 työpäivää). Valmiiden konepakettien toimitusaika on 7-28 päivää (Oma kotiinkuljetuksemme, Postin tai Ärrä-paketin kautta 7- 28 työpäivää). Toimitusten (poislukien konepakettien) toimitus keskiarvollisesti 2-4 päivän sisällä. Huomioithan, että mikäli varastostamme, sekä toimittajiltamme tuotteet ovat loppuneet, niin toimitusaika voi olla pidempi. Näissä tilanteissa otamme kuitenkin asiakkaaseen yhteyden 1-2 arkipäivän kuluessa. Otamme aina yhteyttä henkilökohtaisesti puhelulla tai sähköpostilla. Yhteydenottoa varten tarvitsemme oikeat yhteystietonne, jotta saamme teihin mahdollisimman nopeasti yhteyden. Gaan PC-Store ei ole vastuussa tavarantoimittajan toimitusvaikeuksista.


Hinnat & Hintojen muutokset:

Tuotteemme ovat jo valmiiksi kilpailukykyisiä, joten emme anna yksittäisestä tuotteesta tarjousta. Mikäli kuitenkin ostat paketin, joka sisältää koneen, näytön ja vähintään yhden oheislaitteen, niin voimme antaa tarjouksen.

Saamme kuitenkin toimitettua paljon sellaisia osia, joita ei sivuiltamme löydy. Mikäli haluat sivuiltamme löytymättömiä osia voit tiedustella näitä puhelimitse numerosta 040 1988 499 tai mailitse osoitteesta info@gaan.fi.

Pidätämme oikeuden korjata hintaa tilauksen jälkeen, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeästi virhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon nähden. (Oikeustoimilaki 32§)


Takuuehdot:

Yleisesti tuotteillamme on 1 vuoden takuu. Poikkeuksia toki, löytyy ja siksi jokaisen tuotteen tiedoissa löytyy myös kyseisen tuotteen takuuaika. Listoillamme on kuitenkin myös erikoistuotteita, kuten esitestattuja tuotteita (prosessorit, näytönohjaimet tmv.), sekä erilliset esiasennetut jäähdytysratkaisut (näytönohjaimet), joiden tuotteiden takuu on pudotettu 3 kuukauteen. Jos tuote on esitestattu, niin siitä on aina merkintä tuotetiedoissa tuotetta ostaessa. 

Varsinainen takuu alkaa aina ostopäivästä tai Postin/Ärrä-paketin kautta toimitettavien tuotteiden saapumispäivästä. Viallinen tuoda vaihdetaan pääsääntöisesti samanlaiseen tai vastaavilla ominaisuuksille varustettuun tuotteeseen. Vaihdettujen ja korvattujen tuotteiden takuu ei kuitenkaan ala alusta, vaan jatkuu alkuperäisen tuotteen ostopäivän mukaisesti.

Takuu ei korvaa kulumista, ohjelmisto-, asiakkaan omasta asennus- tai käyttövirheestä aiheutuneita vikoja.

Takuu tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa. Kaikki asiakkaan suorittamat, tuotteeseen kohdistuvat, modifikaatiot, kuten esimerkiksi prosessorin kellottaminen tai "korkkaaminen" eväävät takuun kyseiseltä tuotteelta.

Takuupalautusten kohdalla on otettava aina yhteyttä ensin asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelustamme saatte tarkemmat palautusohjeet. Tarkastamme aina vain tuotteen kerrotun vian osalta. Palautuksiin on liitettävä asiakkaan yhteystiedot, vikaseloste ja kopio ostokuitista. Palautukset on pakattava huolella, mieluiten alkuperäiseen pakettiin.

Aiheettomasta takuupalautuksesta veloitamme 39e huoltomaksun, sekä Postin tai Ärrä-paketin toimituskulut.

Gaan PC-Store ei ota mitään vastuuta erikoistuotteiden, kuten ilma-, vesi ja kompressorijäähdytystuotteiden kotiasennuksesta, tai -käytöstä sattuneista tapaturmista tai aineellisista vahingoista. Tuotteet on tarkoitettu asiantuntijoiden ja ammattilaisten asennettavaksi ja asianmukaisesti käytettäväksi. 

Konepaketit on valmiita sellaisenaan ja rakennetaan asiakkaan toiveiden mukaiseksi liikkeessämme. 12kk kasaustakuumme aikana vaihdetut/lisätyt/poistetut komponentit tai niiden lisäosat eväävät tuotteen takuun. Lisäksi erilliset modifikaatiot, kuten prosessorin kellotaajuuden nostaminen (lue: Kellottaminen) tai esimerkiksi "korkkaus" evää koko tietokoneen/tuotteen takuun. Lisäksi kaikkien lisäosien kiinnittäminen, kuten LED-valojen, kiinnittäminen evää takuun, mikäli lisäosan virtalähteenä käytetään tietokoneen omaa virtalähdettä.


Peruuttamis- ja palautusehdot:

Kaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden peruutus- ja vaihto-oikeus tuotteen vastaanottopäivästä lukien. Jos tuotteet toimitetaan useammassa erässä, niin palautusoikeuden määräaika lasketaan viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Peruuttamisesta aina etukäteen ilmoitus puhelimitse numeroon 040 1988 499 tai sähköpostitse osoitteeseen info@gaan.fi. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ilman peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että peruuttamisilmoitus on tehty. Peruutukselle itselleen ei tarvitse esittää syytä.

Asiakkaan velvollisuus on näyttää tuotteiden vastaanottopäivä postin-/R-kioskin kuitin tai muun vastaavan avulla.

Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusaikana asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteeseen ja kokeilla sitä samaan tapaan kuin hän voisi tehdä ostaessaan tavaran liikkeestä. Asiakas voi myös avata pakkauksen tutkiakseen ja kokeillakseen tavaraa menettämättä peruuttamisoikeuttaan. Hän ei voi kuitenkaan ottaa tavaraa käyttöön. Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos asiakas on käsitellyt tuotteita vain niin, että tuotteen luonne, ominaisuudet, sekä toimivuus on todettu.

Peruuttamisoikeus ei koske sinetöitynä toimitettuja tietokoneohjelmia, pelejä tai ääni- ja kuvatallenteita, joiden sinetti on avattu. Peruutusoikeus ei myöskään koske sinetöitynä toimitettuja hygieniatuotteita, kuten esimerkiksi korva- tai nappikuulokkeita, joiden sinetti on avattu. Peruutusoikeus ei koska tavaroita tai tuotteita, jotka valmistetaan tai muunnellaan asiakkaan vaatimusten ja toiveiden mukaisesti tai selvästi asiakkaan henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi. Esimerkiksi asiakasta varten räätälöityjä/koottuja tietokoneita tai niiden jäähdytysominaisuuksia.  Asiakas voi menettää peruuttamisoikeutensa myös muissa kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §:ssä säädetyissä tapauksissa.

Mikäli asiakkaana on yritys, tai asiakas on antanut tilauksen yhteydessä yrityksen nimen, katsotaan, että tilaus tulee yritykselle ja tällöin kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden mittainen peruutusoikeus ei ole voimassa.

Tuotteiden palautus on asiakkaille ensisijaisesti maksutonta. Tuotteet on palautettava Gaan PC-Storelle Postin asiakaspalautuksena, hyvin pakattuna, annettujen ohjeiden mukaisesti. Gaan PC-Store pidättää oikeuden veloittaa asiakkaalta palautuskulut, mikäli tuote on selvästi käyttöönotettu tai palautus on muuten aiheeton. Tuotteet on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 vuorokauden kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Asiakkaan on palautettava 14 vuorokauden kuluessa vastaanottopäivästä. Palautushyväksytään vain, mikäli tuote on lähetetty takaisin 14 vuorokauden sisällä vastaanottamisesta. Tarvittaessa asiakkaan on todistettava palautuspäivämäärä postin kuitilla.

Asiakas on aina vastuussa tuotteen arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta, kuin tavaroiden tai tuotteiden luonteen, ominaisuuksia ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Tuotepakkaus on avattava siististi, alkuperäiset pakkaus- ja suojamateriaalit säilyttäen. Mikäli alkuperäiset tuotepaketit, tai niiden osat, on rikottu tai hävitetty niin katsotaan, että tuote on otettu käyttöön. Mahdollisista kuljetusvaurioista on tehtävä välittömästi vahinkoilmoitus kuljetusliikkeelle, sekä Gaan PC-Storelle.

Jos asiakas peruuttaa sopimuksen, Gaan PC-Store palauttaa asiakkaalle kaikki asiakkaalta saamansa suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että asiakas on valinnut edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua Gaan PC-Storen saatua peruuttamisilmoitus. Gaan PC-Store suorittaa palautuksen sillä maksutavalla, jota asiakas on alkuperäisesti käyttänyt. Vaihtoehtoisesti asiakkaalle voidaan tarjota lahjakorttia Gaan PC-Storeen samaisella rahasummalla, mitä asiakas on kaupalle jo maksanut. Palautus tehdään siten, ettei asiakkaalle aiheudu suoritusten palauttamisesta lisäkustannuksia. Gaan PC-Storella on oikeus pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes Gaan PC-Store on saanut tuotteen takaisin.

Peruutettavaan sopimukseen liittyvät liitännäissopimukset peruuntuvat kulloinkin voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti.